banner

czwartek, 28 listopada 2013

OGRÓD PRYWATNY - LANCASHIRE UK

W tym tygodniu miałam przyjemność spacerować po bardzo ładnym, 
prywatnym ogrodzie w Anglii.
Zostałam zaproszona na śniadanie, do zaprzyjaźnionej brytyjskiej rodziny.
Nie byłabym sobą, gdybym nie przywiozła dla Was kilku fotek,
 z tego pięknego ogrodowego "wnętrza". 
Szczególnie lubię "ścianę wodną". Zapraszam i Was na krótki spacer...
Wiosną tam wracam, więc już teraz mogę obiecać bardziej "kwitnące" obrazki.
Dziś chciałam zwrócić Waszą uwagę na ład i wszech panującą tu harmonię ...
...lubię ten ogród...

 
 
 
 
 
 
 
 

Ogród ma przepiękne rabaty bylinowe w moim ukochanym zestawie kolorystycznym: 
biel-róż-fiolet-bordo, ale to nie był dobry czas, 
żeby pokazać ich prawdziwe piękno. 
Oby do wiosny !!!
 
 
 
Posted by Picasa

6 komentarzy:

  1. Ups, powtórka:-)

    Piękny ogród:-) I tam naprawdę jeszcze nawet nie czuć zimy:-) Super, że możesz połączyć przyjemne z pożytecznym, czyli pracę z wizytą w takim cudownym miejscu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był mały przymrozek kilka dni temu, ale ogród jakby nietknięty...

      Usuń
  2. Pięknie, faktycznie bardzo poukładany ale bez przesady, ma ładne widoki. Architektura bardzo mi się podoba, ładnie grają te cegły z zielenią a takie okrągłe okna na świat bardzo mi się podobają, podobne widziałam w 7 Ogrodach. Będę czekać na zdjęcia z kwitnącymi bylinami :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trawa piękna. Ja u siebie mam łąkę. Cegła też się świetnie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie...trawy im zazdroszczę :-)

      Usuń