banner

piątek, 27 czerwca 2014

ROSE "HERITAGE" - RÓŻA MARZEŃ

Ośmieliłam się o niej tak napisać,
bo spełniła wszystkie moje "różane marzenia"...
Nie przemarza, wspaniale się rozkrzewia, nie choruje,
kwitnie od czerwca do samych mrozów.
Pachnie tak mocno i tak wspaniale, że nie potrafię tego zapachu odtworzyć w innym miejscu w ogrodzie. 
Dominuje nuta miodu, goździków i migdałów.
I nie trzeba wsadzać nosa w kwiaty. 
Zapach sam obejmuje okolicę w promieniu kilku metrów. 
Posadzona przy tarasie, zachwyci każdego odpoczywającego ogrodnika.
A teraz zdjęcia: 









 

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. przepiękna...i jeszcze kwitnie (10 listopada 2014) :-)

      Usuń
    2. każdego roku jeszcze bardziej, bo pięknie się rozrasta :-)

      Usuń
  2. Bardzo ładna, ma same zalety, warto ją mieć u siebie. Dodatkowo cudowny cel do fotografowania :)
    Twoje zdjęcia rewelacyjne jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ona cudnie pachnie...a to że lubię ją fotografować, to fakt :-) macham z Wilczej :-)

      Usuń
  3. Renata Smędzik29 sierpnia 2016 19:51

    Znów mnie zachwyciła, mam ją już kupioną, przyjdzie w październiku a najlepsze jest to, że widzę mój wpis sprzed roku o którym zapomniałam :) Jednak gust mi się nie zmienił :) :)
    Pozdrawia Ryska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, jak miło, że zaglądasz :-) Wiesz...moje uwielbienie dla niej nie słabnie ... będziesz bardzo zadowolona... macham z Wilczej :-)

      Usuń