banner

niedziela, 24 sierpnia 2014

KIEDY PRZESTAŁ PADAĆ DESZCZ ...

Piękny mamy początek jesieni... tego lata...
Zimno, szaro, buro i pada. Aura bardzo jesienna, a w połączeniu z naszym widokiem przez okno, bardzo październikowa.
Liście opadają z naszych brzóz przy najmniejszym nawet powiewie wiatru.
 Nie mogę powiedzieć, że to wszystko nastraja mnie optymizmem.
Na poprawę samopoczucia, jak tylko przestało padać, pobiegłam na krótką przechadzkę po ogrodzie. 
Co zastałam ? 
Soczystą zieleń i odświeżone, zdrowe rośliny...
...czyli nie jest źle! Jest nawet dobrze !
 
















4 komentarze:

  1. ...zaglądam czy aby ten pyszny krem z cukinii juz wrzuciłaś...nie ma, to poczekam, wpadnę znowu...tymczasem w pięknym ogrodzie sobie pochodziłam...
    ...pozdrawiam...
    Baranek z Kwietnia...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baranku...tyle było dziś wieczorem spraw ale już się poprawiałam i wstawiałam :-) Baranek numer 2 :-)

      Usuń
  2. Takie piękne, nostalgiczne przed-jesienne obrazki. Widzę, że już u Ciebie astry zakwitły, u mnie jeszcze w małych pączkach...Dzielżany masz piękne choć dla mnie to tez już jesień...
    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogród prawie w całości pokrył się jesiennymi barwami, żółcie, pomarańcze i czerwienie zaczynają dominować...pudrowe róże i fiolety nasycają się coraz mocniej i dołączają do burgundowych kompozycji...nie wszyscy przepadają za jesienią, a ja...ja wprost za nią przepadam....

      Usuń