banner

sobota, 20 września 2014

JESIENNY WIANEK

No tak...czy nam się podoba, czy nie,  jesień zbliża się wielkimi krokami.
Liście żółkną na potęgę, a wszech panująca susza tylko im pomaga w utracie letniego fasonu. 
Czas pomyśleć o jesiennych dekoracjach. Jutro kupię fantazyjne dynie.Bardzo je lubię jesienią.
W donicach posadziłam astry chińskie w ulubionym w tym sezonie, fioletowym kolorze.
A w domu....w domu zapanowały burgundy...nakryłam stół i przystroiłam go wiankiem. 
W środek, stawiłam świeże astry z ogrodu. Zrobiło się bardzo przytulnie...




 
 
...a wieczorem...bardzo nastrojowo ....



4 komentarze:

  1. ...ciepłe barwy u Ciebie już zagościły...a ja jeszcze w trokach...:) lato u mnie na całego....hihi...
    ...pozdrawiam Baranek...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesienne astry zdominowały mój ogród swoim pięknem...musiałam coś z tym zrobić :-) i przeniosłam je do domu :-)

      Usuń
  2. Brakuje mi w tym roku astrow w moim ogrodzie, mojej mamie na balkonie za to ochoczo sie zabawiaja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, czy w tym sezonie masz już astry ?

      Usuń