banner

czwartek, 2 października 2014

MARCINKI - KWIATY PAŹDZIERNIKA

W październiku Marcina, 
więc właśnie teraz "marcinki",  bardzo się starają. ...
Moje, już pięknie zdobią ogród od początku września. 
Dość silnie przycięte w czerwcu, 
tworzą zwarte i gęste kępy kwiatów w kolorach bieli, 
błękitu, kilku odcieni fioletu i bordowego. 

Są bardzo trwałe, a moja ulubiona odmiana astrów nowo-belgijskich "Royal Ruby",
nie poddaje się chorobom grzybowym, wbrew temu, co internet mówi na ten temat.
Ich winno-fioletowy kolor należy do moich ukochanych, 
więc jego obecność w ogrodzie jest dla mnie bardzo ważna. 
Dziś chciałam pokazać je w trochę innym...bardziej "impresjonistycznym" anturażu.
Sceneria bardzo delikatna i chyba nawet lekko romantyczna. 
Mam nadzieję, że się Wam podoba...



2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. o tak ! uwielbiam ! do moich ulubionych należy również błękitno-fioletowy " Dauerblau" - galeria wkrótce :-)

      Usuń