banner

sobota, 8 listopada 2014

ALE SIĘ CIESZĘ ...

Kiedy kilka tygodni temu redakcja holenderskiego pisma ogrodniczego "TUINIEREN"
skontaktowała się ze mną w sprawie tego bloga,
było mi bardzo przyjemnie...
W wydaniu listopad/grudzień 2014, na 11 stronie, znalazłam się miłym, międzynarodowym towarzystwie blogerów z Belgii i Wielkiej Brytanii.


Nasz prywatny ogród  i umiłowanie roślin
zwróciły szczególną uwagę redakcji. 
Styl życia i nasze najważniejsze pasje:  podróżnicza, kulinarna 
i moje szaleństwo fotograficzne oraz tysiące opublikowanych zdjęć potwierdziły, że blog: wilczagora.blogspot.com warto umieścić w rubryce promującej ciekawe blogi ogrodnicze.



JESTEM DUMNA !!!

24 komentarze:

  1. Gratuluję Ewuś...zasłużyłas na wyróżnienie, chociaż nie czytam w tym języku, wierzę że napisali w samych superlatywach...bardzo się ciesze ze Ci się udało osiągnąć wielki sukces...

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie napisali i gazetkę do domu mi przysłali :-) pozdrawiam i dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. to mogę być dumna że czytam i też doceniam twoje pasję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-) jestem "u stóp klasztoru" regularnie..i też podziwiam ... bardzo lubię Twój ogród ...pozdrawiam z Wilczej :-)

      Usuń
  4. Ja też jestem dumna z osiągnięć mojej koleżanki, gratulację Waderko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, serdecznie dziękuję za sympatię i zawsze miłe słowa :-) Waderka jest bardzo szczęśliwa :-)

      Usuń
  5. Imienniczko moja ....dziękuję bardzo :-) Twój blog odwiedzam regularnie ... bardzo cienię Twój profesjonalizm :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Ewuniu, w pełni zasłużone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje serdecznie, zawsze miałam...ale teraz to dopiero mam motywację :-)

      Usuń
  7. Super! Gratuluję! to miłe, że internet zbliża nas też... międzynarodowo...
    Pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ ... blogowo-międzynarodowo :-) ale i fotkowo, też mi się zrobiło międzynarodowo :-) jestem taka ucieszona ... miło, kiedy pasja dociera i "przemawia" również do innych pasjonatów ... będę się jeszcze bardziej starała...pozdrawiam z Wilczej

      Usuń
  8. Gratuluje wyróznienia ;);) zdolni i nietuzinkowi takie osoby powinno sie doceniac ;) 🍁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak miły komentarz :-)

      Usuń
  9. Gratuluję, to na pewno było bardzo miłe doświadczenie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dziękuję i również pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo gratuluję, wcale mnie to nie dziwi, bo Twoja wrażliwość, talent oraz przebojowość to jak wzór na sukces i szczęście :) Wiesz, że Cię podziwiam ryska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko, pasja, pracowitość i wiara w sens tego co się robi, są w tym wszystkim najważniejsze. Wrażliwość i codzienne dostrzeganie piękna w zwykłych rzeczach bardzo pomagają. Dziękuję za tak miły komentarz. Wzór zapisuję :-)

      Usuń
  12. Świetna wiadomość. Że dom, ogród, kuchnia, zdjęcia - wszystko na blogu znalazło uznanie. Dziękuję za buraczki. Czemu ich tak mało posiałam? Zapasy buraczane mi się kończą. Przepis wypróbuję. Pszczelarnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję i smacznego życzę :-)

      Usuń
  13. Serdecznie gratuluję i kolejnych sukcesów życzę :)
    Prawdziwa pasja prędzej czy później zostaje doceniona :)
    pozdrawiam, goni@k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...jak miło, że jesteś :-) dawno nie dawałaś żadnego znaku życia ... buziaki z Wilczej, Ewa :-)

      Usuń