banner

sobota, 13 grudnia 2014

NIE BĘDZIE CZERWIENI !!!

Jak zwykle z resztą...nie będzie i już.
 Uwielbiam dekorować dom na święta, ale nie jestem w stanie wkomponować czerwonego koloru. 
No nie pasuje mi i KONIEC. Będzie sporo pięknych i delikatnych pasteli. 
Sporo odcieni różu, delikatnych fioletów i ecru...
W połączeniu z delikatnymi popielami, metalicznymi dodatkami, będzie tak PO MOJEMU.
Właśnie tak lubię i tak mi się podoba. 
Wiem, że nie jestem w większości, dla której święta to czerwony Mikołaj, czerwone serwetki, czerwone jabłuszka, czerwone kokardki ...ale tak już mam....
Wczoraj rozpakowałam ogromny karton. W nim przyjechał do mnie wyczekiwany już niecierpliwie wianek, czy jak kto woli, stroik na stół. 
Ogromnej średnicy, z masą szklanych bombek. Oczarował mnie.
Myślałam, że zeszłoroczny elegant był już szczytem piękności. Myliłam się ...mój nowy, różowy "słodziak" powalił mnie na kolana, a nawet wzruszył. Anita tak bardzo się postarała. 
Jeśli jeszcze takiego lub podobnego (czytaj: w Waszym guście) nie macie  -
- skontaktujcie się z Anitą  http://www.zielonomitu.blogspot.com/ 
A teraz spójrzcie jakie cudo mam na stole:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz