banner

czwartek, 29 stycznia 2015

JEŻÓWKA - ECHINACEA

Zdobyły moje "ogrodnicze serce" już wiele lat temu. 
I te najprostsze, tradycyjne i te najnowsze...pełne,
w przepięknych kolorach i odmianach.
Zachwycam się nimi latem, zachwycam się nimi zimą. A dlaczego ? 
A dlatego, że zimą wyglądają równie ciekawie. 
W 2013 roku prezentowałam je razem z uschniętymi
 słoneczniczkami szorstkimi, w sesji CZARNE ŁEBKI
bo właśnie tak mi się ich wygląd skojarzył.
Teraz chciałam się podzielić inną galerią.
Pokazuje ona jesienno-zimowe przemijanie.
Ale jakie ciekawe przemijanie...





Późną jesienią, uschnięte "główki", powolnie gubią sczerniałe płatki.





Zimą  wyglądają bardzo delikatnie, 
niepozornie, tak pastelowo:



  

Prawda, że przepiękna przemiana ?

4 komentarze:

  1. Pięknie to wszystko pokazałaś,ładne zdjęcia :0
    Osobiście nie mam jeżówki,fajnie więc popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam jeżówki, to wspaniałe byliny lata i jesieni ...a jak pokazują zdjęcia...również zimy
      pozdrawiam z Wilczej :-)

      Usuń
  2. A w Twoim obiektywie to piękne okazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga. To najbardziej uwielbiam w fotografii...tę zaskakującą magię...macham z Wilczej :-)

      Usuń