banner

niedziela, 25 stycznia 2015

ZDROWE, OWOCOWE, NIEDZIELNE ŚNIADANIE - (Pyrrhula pyrrhula f.)

Gile tej zimy przylatują gromadnie ... 
zawsze kilka samców i kilka samic.
Największa grupa, którą gościłam na naszych kalinach,
liczyła 11 osobników tego pięknego gatunku (Pyrrhula pyrrhula). 
Dziś, na niedzielnym, owocowym śniadaniu gościłam 4 samice: 










Jedyną, drobną niedogodnością w robieniu im zdjęć, 
jest permanentny brak słońca.
Bardzo już za nim tęsknię.
Czas chyba je zaprosić do domu,
ale o tym będzie mój kolejny post...
ZAPRASZAM 




2 komentarze:

  1. No nie, nie dość, że masz śnieg to jeszcze gile :) Do mnie nie przyleciały w tym roku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pada cały czas a gile odwiedzają mnie gromadnie od kilku tygodni, kilka razy dziennie :-) pozdrawiam z Wilczej

    OdpowiedzUsuń