banner

niedziela, 1 lutego 2015

"BLUE VELVET" ( Hyacinthus)

Ten zachwycający kolor towarzyszy mi od dawna. 
Ciągle poszukuję nowych bylin kwitnących w chłodnych,
błękitno-filetowych tonach. Wspaniale się komponują z innymi roślinami na moich ulubionych, białych i różowych rabatach. 
Bardzo mi się podobają wszelkie biało-fioletowo-błękitno-różowe mariaże. 
Często ich głównymi uczestnikami są róże.
"W nogach" róż rośnie przede  wszystkim lawenda i szałwia. 
Za nimi zwykle floksy i ostróżki. 
Całe to towarzystwo koniecznie w powyżej opisanych barwach.
 Tak, to moje kolory. Letnie kolory. A zimą ? 
Zimą robię co mogę i zapraszam wiosnę do domu. 
Tym razem pokażę Wam moją "modrą wiosnę"...

















2 komentarze:

  1. Zanurzam nochal w tym niebieskim kwiecie i czuje jego zapach, hmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak...pięknie prawda ? dla mnie to 100 % zapach wiosny...

    OdpowiedzUsuń