banner

sobota, 4 kwietnia 2015

WIELKANOCNE WIANKOWANIE

W ciągu ostatnich 2 tygodni znalazłam kilka wieczorów, które poświęciłam na "wiankowanie". Przewodnim tematem tegorocznych ozdób wielkanocnych stały się piórka ...piórka szare, brązowe, piórka modre i pistacjowe...była to wymagająca, cierpliwa i niezwykle misterna praca.
Styropianowe podkłady i pistolet z gorącym klejem 
stały się moimi przyjaciółmi na wiele dni.
 
Wszystkie moje wianki zrobiłam w tym roku dla swoich najbliższych. Będą wielkanocnymi prezentami. Ozdobią ich domy.
Taka mała wielkanocna "cząstka mnie"....




 







Poniżej własnoręcznie wykonane jaja ceramiczne. 
Uwielbiam HAND MADE !!!




12 komentarzy:

  1. Efekt Twej ciezkiej pracy cudowny!!! Wesolych Swiat z wysp:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga :-) mam nadzieję,że spędziłaś wspaniałe Święta. Wszystkiego dobrego !!!

      Usuń
    2. Hej Ewo,
      Swieta były piękne, jeśli chodzi o pogode i towarzystwo, ale było dość tlocznie i dopiero dziś udało mi się zajrzeć i popracować w ogrodzie.
      A'propos tych zakwasow... to pogoda w Polsce ma być w tym tygodniu sloneczna:))

      Usuń
    3. teraz mamy piękne, słoneczne dni ale wieje niemiłosiernie ...

      Usuń
  2. Wianek niebieski - bajka :) Zdrowych i wesołych Świąt!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieski to i mój faworyt :-) najpiękniejszy :-) Wszystkiego dobrego !!!

      Usuń
  3. cudowne rzeczy tworzysz !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam do odwiedzania bloga :-)

      Usuń
  4. Piękne, mgiełkowate wianki i cudne "jajki"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuję :-) uwielbiam magię Świat i nie tylko tych zimowych ...
      macham z Wilczej i serdecznie pozdrawiam, Ewa :-)

      Usuń
  5. Piękne wianki a te jajeczka z dziurkami...cudne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam "stroić swój świat" przeróżnymi dekoracjami. Cieszę się, że się podoba. Pozdrawiam Olu :-)

      Usuń