banner

poniedziałek, 11 maja 2015

W 3 KOLORACH WINA

Jesienią wymyśliłam, że muszę spróbować skomponować wiosenne kwiaty.
Mam sporo stałych grup bylinowych, w otoczeniu kolorowych krzewów kwitnących 
w podobnym czasie, i latem i jesienią....  a wiosną ... a wiosną, każdy sobie...
Postanowiłam jakoś temu zaradzić. 
Wsadziłam kilka grupek tulipanów w 3 kolorach wina: białym, różowym i burgundowym.
Wiosną dosadziłam do nich bratki w tych samych odcieniach. Udało się prawda ? 
Ja jestem tym duetem zachwycona ... stąd tyle zdjęć...wybaczcie...

 






6 komentarzy:

  1. Zachwycające towarzystwo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :-) w kolejnych latach będę powtarzała :-) bardzo mi się ten mariaż spodobał ...

      Usuń
  2. Pieknie prezentuja sie tulipany, kolorki swietnie dopasowane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, jak miło, że zaglądasz :-) lubię tulipany ale denerwuje mnie to ich "zanikanie" - 2-3 sezony max i cebule do wymiany...

      Usuń
  3. Fajne zestawienie i co ważne: zakwitło tak jak chciałaś. Do rozpaczy doprowadzają mnie "pomyłki" producentów. Planujesz jakiś wyrafinowany zestaw kolorystyczny i nic... Ale Twoje zestawienie jest piękne, takie eleganckie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam właśnie teraz na rabacie 15 pięknych bordowych tulipanów, a wśród nich 1 czerwony :-)

      Usuń