banner

poniedziałek, 28 września 2015

NOWE KOLAZE ...

I znów naszła mnie ochota na kolaże...
Niby nic wielkiego, a robię je nieustannie od lat i na dokładkę nieustannie "za mną chodzą".
Tym razem pokażę tylko troszkę końcówki lata i tylko troszkę początku jesieni... 
...reszta za kilka kolejnych dni.

Dziś piękna jeżówka, astry i moje wszystkie dzielżany :-)
Ależ one ważne w jesiennym ogrodzie. 
Cieszy każdy kwiat, a kiedy jest ich masa to uśmiech mam od ucha do ucha.
Tego i Wam życzę !!! 

ECHINACEA 'MOZZARELLA' 











ASTER NOVI-BELGII 'DAUERBLAU' 


ASTER NOVI-BELGII 'ROYAL RUBY'


HELENIUM 'FEUERSIEGEL'  

HELENIUM 'HELENE GOLD'


HELENIUM 'RIVERTIN GEM'


HELENIUM 'RUBINKUPPEL'


Wcześniejsze moje kolaże znajdziecie w TYM poście. 

p.s. w październiku i listopadzie będzie więcej postów podróżniczych, bo mam się z Wami czym dzielić, a obiecałam sobie nadrobić wszelkie zaległości. 

Do miłego !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz