banner

środa, 30 września 2015

W PAJECZYNOWYM SWIECIE

Taki mamy czas. Gdziekolwiek się nie pojawię w ogrodzie ...pajęczyny.
Są zwykle na rabatach, pozaczepiane o sztywniejsze rośliny. Nie przeszkadzają w niczym.
A jeśli przeszkadzają ... usuwam je długim patykiem po to, aby za dzień lub dwa, 
pracowite pajączki znów je misternie odbudowały. Ależ one wytrwałe.

Na jednej z moich jesiennych rabat,  obsadzonej hortensjami, rozchodnikami i astrami 
(nazywam ją tak, bo właśnie teraz najpiękniejsza) dostrzegłam coś szczególnego.
Odkryłam "rodzinne" zbiegowisko - 3 pajęczyny w jednym miejscu. 




W innym miejscu, na rabacie a astrami, mgła spowiła jedną z pajęczynek. 
Za to właśnie uwielbiam wczesne poranki w ogrodzie....


Za jakiś czas znów zajrzałam pod tę pajęczynę. 
Mgły już nie było ale za to takiego oto "gościa" spotkałam:


Wiem, że nie wszyscy się lubią z pajączkami...
Mam nadzieje, że udało mi się Wam pokazać tę piękniejszą stronę "pajęczynowego świata". 


Do miłego ....

15 komentarzy:

  1. Niesamowite, u mnie nie ma ich wcale.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...a u mnie w ogrodzie, na prawie wszystkich rabatach, pozdrawiam z Wilczej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne fotki i te pajęczynki,świetnie ujełaś doskonale jest co oglądać,pozdrawiam i zapraszam do mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły wpis :-) Oczywiście zrewanżuje się odwiedzinami :-) Pozdrawiam z Wilczej, Ewa

      Usuń
  4. Jak piękne ujęcia! Dobrze, że pajęczyn nie przeoczyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bym mogła :-) one w moim jesiennym obiektywie bardzo ważne :-)
      Zaglądam do Ciebie regularnie i zaktualizowałam adres na pasku z boczku. Widziałaś ?

      Usuń
  5. Pająków nie lubię,ale zdjęcia piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie lubię ale na zdjęciach mi nie przeszkadzają :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie całą masą pajęczyna opłata ogród. magiczne ujęcia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też; są na każdym kroku :-) Wilcza macha :-)

      Usuń
  8. piękne firanki, a jak jeszcze zostaną przybrane kroplami rosy to będzie czarownie...
    pozdrawiam an_tre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie z rosą lubię najbardziej :-) pozdrawiam serdecznie Aniu :-)

      Usuń
  9. U mnie tez pelno jest tych pajeczych tworzyw i tylko uwazac musze przy schylaniu sie! Brrr, nie lubie...

    OdpowiedzUsuń