banner

wtorek, 6 października 2015

FAJERWERKI FREDKI

Bardzo lubię tę część rabaty z Fredką.
To jedno z takich miejsc w moim ogrodzie, któremu udało mi się nadać całoroczny charakter. 
Co mam na myśli ? 
Ano to, że wiosną tu zachwycają tulipany, latem Fredka "kąpię się" w masie  jeżówek, 
a jesienią zatapia się w trawach.
Na zimę zostawiam jej uschnięte kwiatostany jeżówek, które w białych, 
śnieżnych czapeczkach prezentują się równie znakomicie. 

Jesienne, niskie słońce zrobiło kilka dni temu wieczorem, 
taki oto piękny pokaz fajerwerków dla Fredki...





 

Byłam tak zachwycona tym widokiem,
że postanowiłam się z nim z Wami podzielić.
Mam nadzieję że i Wam się spodobało.

2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia. Nic dziwnego, że byłaś zauroczona i miło, z e się z nami podzieliłaś tym pięknem. Swiatło odgrywa niesamowitą rolę...
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje krzaki:)
    http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiły wpis. Zapraszam częściej i pędzę do Ciebie :-)

      Usuń