banner

wtorek, 13 października 2015

NASTROJOWO ASTROWO

Jesień zawsze mnie dobrze nastraja ...  kolorami, zapachami, smakami ...
Więcej gotuję, więcej smakuję, więcej się delektuję. 
Gorące, pachnące kolacje zawsze mnie odprężają po ciężkich, pracowitych dniach. 
A jakże one wtedy smakują. Dziś na dworze zimnica i deszcz, a "na piecu"... pyszne ratatui. 
Wiwat jesień i jej warzywne dary !!!

A co wokół nas ?
Ogród jeszcze ciągle czaruje ognistymi kolorami kalin, berberysów i dzielżanów. 
Przepadam za ciepłymi,  żółto-pomarańczowymi barwami drzew.
Czerwienie i burgundy wprost mnie oszałamiają ... uwielbiam je.

A w temacie bieli i pudrowych róży / fioletów ? Tu królują moje niezawodne astry.
Oto jak prezentują się wieczorową porą w ogrodzie  ... 



Tak się cieszę, że je mam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz