banner

sobota, 21 listopada 2015

KOCHAMY BRAZ / LOVING BROWN

Nie mamy innego wyjścia. 
Wokół wszech panująca ponura aura pełna szarości, brązów i czerni. 
Ale ja się nie daję. O NIE !!!
Rozpoczęłam ogrodową akcje "POKOCHAĆ BRĄZ" w moim ogrodzie Wilcza Gora Garden.
Ja brąz uwielbiam i mam nadzieję, że i Was rozkocham...
W najbliższym czasie będę się z Wami dzieliła moimi brązowymi inspiracjami z ogrodu. 

My akcję zaczynamy od tego, że zwyczajowo nie sprzątamy ogrodu jesienią.
Zostawiamy w nim suche byliny, trawy i krzewy. Uprzątamy tylko liście z trawnika.
Przez całą późną jesień i zimę mamy się czy zachwycać !!! 
W kolejnych postach będę Was o tym przekonywać. 
S T A R T

Ja tez wolałam czas, kiedy było tak:


albo co najmniej tak:  





ale mamy TAK i też się zachwycamy,  bo ? Bo przypominam: 

KOCHAMY BRĄZ


Czekamy na śnieg i kiedy biały dywanik pokryje już ziemię, a suche hortensje
 dostaną "białe czapeczki" nadejdzie pełnia szczęścia !!!

OBIECUJĘ !!!
...DO MIŁEGO WKRÓTCE... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz