banner

niedziela, 22 listopada 2015

NOWE, ENERGETYCZNE KOLAZE

Nie zwracamy uwagi na to, co za oknem. 
Nie obchodzi nas szaruga, deszcz i wiatr.
Zimno ? Ok, wyciągamy swoje ukochane, miękkie szaliczki i rękawiczki.

Przeszłam się dziś po ogrodzie i pooddychałam dość zimnym, ale jakże świeżym powietrzem. 
Ono też ma swój urok. Czułam się wspaniale dotleniona.
Wszystkim, którym brakuje pozytywnej, kolorowej energii
dedykuję moje najnowsze, jesienne kolaże.
Są pełne intensywnych kolorów, podobnie jak moje postrzeganie jesieni.
Widzę w nich pokłady pomysłów na dekoracje, co zawsze bardzo dobrze mnie nastraja.

Zobaczcie sami...

Tu w roli głównej żeleźniak (Phlomis Russeliana) - 4 pory roku.
Jak pięknie się prezentuje bez względu na to, "czy słońce, czy deszcz"


 Tu przepiękne wielobarwne owoce (Rosa rugosa). 
Takie obrazki tylko jesienią. Warto na nią czekać.


Wspaniała, intensywnie czerwona kalina koralowa. 
Również niezawodna, zimowa żywicielka małych ptaków, 
które zimą odwiedzają nasz ogród. 

  
A na koniec królowa mojego ogrodu, hortensja.
Ubrana w jesienną sukienkę w kolorze pudrowego różu.
Ujmuje delikatnością i bezkonkurencyjną urodą.


I co ? Dacie się namówić ?
Kochacie ze mną jesień ? 
Ona ma tyle naturalnych cudów do zaoferowania.

Życzę Wam miłej, spokojnej i pachnącej jesienią niedzieli !!! 

2 komentarze:

  1. Jesien jest piekna, ale nie w UK. To slonce bawiace sie usychajacymi liscmi daje moc ich kolorom.
    Niestety wiecej tu chmur niz slonca.
    Moze dzieki temu, zadzieram glowe do gory, gdy slonce bawi sie z chmurami.
    Jesien w Twoim ogrodzie byla piekna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam jak w takiej ilość i deszczów i wilgoci, permanentnego braku słońca rośliny w UK tak wspaniale sobie radzą ... a Ty ? zadzieraj głowę non-stop :-) kiedy słońce to zobaczy ... wyjdzie :-)

    OdpowiedzUsuń