banner

wtorek, 1 grudnia 2015

GOODBYE NOVEMBER

Wczoraj pożegnałam się z listopadem.
Był wietrzny, deszczowy, lekko mroźny. Można by powiedzieć: znośny.
Było wiele pięknych i słonecznych dni. Właśnie wtedy zakończyłam swoje prace ogrodowe. Wyczyszczone i natarte oliwą narzędzia ułożyłam w ogrodowym schowku do zimowego snu. 
Zdążyłam przed mrozem i posadziłam w ogrodzie wszystkie zakupione cebule.

Dziś  z ogromną przyjemnością powitałam grudzień.
W weekend "otworzyłam" swój świąteczny warsztacik pod schodami. 
Zniosłam już podkłady, masę bombek, kleje i inne cuda i zaczynam tworzyć nowe ozdoby. 
Troszkę na prezenty, troszkę do domu. 
Będę się z Wami dzieliła swoimi pomysłami w kolejnych postach. 

A dziś pożegnajcie ze mną na fotografiach piękny, kolorowy listopad w Wilcza Gora Garden.
To był cudowny, słoneczny ale mroźny poranek. 

GOODBYE NOVEMBER !!!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz