banner

czwartek, 17 grudnia 2015

MOJE KWIATOWE KALENDARZE 2016

It's getting real !!! / No i stało się !!!
Moje kwiatowe kalendarze projektowane i drukowane na specjalne zamówienie
wczoraj do mnie dotarły. Prosto z drukarni, jeszcze "ciepłe". 

Są piękne, duże i robią przyjemne "wrażenie estetyczne".
Zgodnie z planem, w kolejnych miesiącach roku, poszczególne portrety kwiatowe
przywołują najmilsze kwiatowe wspominania zgodne z porami roku.
Taki był mój cel i udało się go osiągnąć.
Jestem bardzo zadowolona z efektu.  
Zostawiam sobie 2 pamiątkowe egzemplarze i wysyłam je dalej w świat.

Jest 5 rożnych okładek do wyboru:



a w środku kwiaty, kwiaty, oczywiście "Wilcze kwiaty"...
...prosto z mojego ogrodu Wilcza Gora Garden, prosto z moich rabat.



Jestem wzruszona i szczęśliwa jednocześnie.

Stworzyłam jeszcze drugi projekt "kalendarza ogrodowego".
Powstał w oparciu o zdjęcia robione na przestrzeni całego roku.
To 12 miesięcy w Wilcza Gora Garden. Wygląda tak:

WILCZA GORA GARDEN - 2016

Macham do Was.
 

2 komentarze:

  1. Piękne, gratuluję. Ja od paru lat przymierzam się do własnych kalendarzy i na przymiarkach się tylko kończy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń