banner

środa, 17 lutego 2016

MAGICZNY, KOLOROWY OGROD

 

To już kolejny rok, kiedy Muzeum Pałac w Wilanowie

udostępnia zwiedzającym jesienno-zimową wystawę pt.

"Królewski Ogród Światła"

 

Tysiące kolorowych lampek zamocowanych

 na roślinach i rabatach oraz dodatkowe instalacje

 w "Magicznym Ogrodzie Króla" tworzą wspaniałe wrażanie. 





















"Ogród Wyobraźni" rozświetla się i gaśnie

w rytm przepięknej muzyki poważnej.

Wspaniała "uczta dla ducha, oka i ucha".

 

W tym roku zachwyciłam się też pięknie oświetloną Oranżerią.


 Wystawa jest otwarta do 13 marca 2016.

Polecam ją odwiedzić krótko po zmroku.

4 komentarze:

  1. Doświadczyłam tych cudownych wrażeń w grudniu ub. roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam w grudniu, ale brak czasu nie pozwalał mi na wcześniejszą publikację tego posta na blogu :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. o tak !!! w przyszłym roku tez tam pognam :-)

      Usuń