banner

sobota, 2 kwietnia 2016

SZAFIROWY ZAWROT GLOWY - BŁĘKIT NA RABATACH

Wiosna, wiosna, wiosna radosna ...
Kolory na rabatach przyprawiają o zawrót głowy.
Wiele osób pyta mnie jak komponować kolory na rabatach tak,
żeby się "nie gryzły".
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. 
Dla jednych róż z czerwienią "nie chodzą parami",
dla innych to cudny, energetyczny mariaż.  
Uwielbiam biel z fioletem i lekką nutą różu. 
Mam wiele rabat w tej tonacji.
Każdy z nas z początkiem sezonu rozmyśla o najpiękniejszych kompozycjach w ogrodzie. 
Zmieniamy, przesadzamy, dokupujemy.  
O każdej porze roku, oczywiście. 
Dziś chciałam się z Wami na moment zatrzymać przy wiośnie.
Przygotowałam dla Was 20 kadrów niezwykle energetycznych, wiosennych zestawień,
które mają jeden wspólny mianownik:
 szafirowy akcent
Cudny, unikalny błękit w ogrodzie, w którym ja jestem rozkochana.
Jako obwódka, czy pięknie wpleciony w inne kolory.
Każda propozycja wprawia mnie w zachwyt.
Zapraszam na szafirową, wiosenną wędrówkę
 po holenderskim ogrodzie KEUKENHOF...


 


















Lecę teraz do ogrodu. 

Do miłego !!!

4 komentarze:

  1. Piękne. Szkoda, że nie do zrealizowania we własnym ogrodzie. Wyobrażam sobie, ile osób nad tym pięknem musi pracować. Póki co zadawalam się szafirami w mniejszej skali.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jesienią zafundowałam sobie takie obwódki z krokusów; z szafirków, zrobiłam mini rzekę; pokażę jak rozkwitną na dobre, bo cudnie to wygląda

      Usuń
    2. szafirki już pokazały piękne "grubaśne" pąki :-)

      Usuń