banner

piątek, 20 maja 2016

KOLOROWY ZAWROT GLOWY

Bo nigdy później, nie jest już tak kolorowo w naszym ogrodzie.
Maj u nas, to nie tylko soczysta zieleń
i śpiewające niemal całą dobę ptaki
 (z małą przerwą pomiędzy 1-4 nad ranem).
To przede wszystkim czas niesamowitych kolorów, 
które zalewają nasz ogród tak pozytywna energią,
że musiałam się nią z Wami podzielić...
 PROSZĘ BARDZO:







 Rododendrony, nie czują się u nas w ogrodzie zbyt dobrze.
Stratę, kolorami i obfitym kwitnieniem, rekompensują azalie.
Te które mamy, rosną od lat i jest im dobrze.
Nowe, dosadzane, niechętnie się u nas zadomowiają.
Nie mam pojęcia dlaczego tak jest. Przestałam kupować.

Kiedy wieczorami spaceruję po ogrodzie, co cieszy mnie teraz najbardziej ?
Bardzo się cieszę, że rozpoczyna się czas czosnków.
Szczególnie, że mam dla Was w tym sezonie niespodziankę...
Ale o tym będzie już inny post.

Na razie coś "na zachętę":




Mam nadzieję, na pracowity, ogrodowy weekend !!!
Mam do podcięcia "kilometry" bukszpanowych obwódek...

6 komentarzy:

  1. Tak to jest, u mnie rododendrony czują się doskonale i kwitną jak szalone, ale na przykład nie mogę dochować sie jeżówek, ostróżek czy narcyzów.
    Podejrzewam, ze to kwestia gleby.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas rododendrony kwitną pięknie, ale niestety nie rozrastają się "dynamicznie" :-) p.s. a w temacie bylin...może lekko wyniesione rabaty byłyby pomocne ?

      Usuń
    2. Być może, ale naprawdę nie mam już miejsca, by je utworzyc, po prostu w koncu, po wielu próbach, zrezygnowałam z nich. Pocieszam się przepięknymi tulipanami, floksami, pysznogłówkami, powojnikami i innymi...
      Pozdrawiam raz jeszcze. :)

      Usuń
    3. kluczowym w naszym ogrodzie zdaje się być właściwy dobór stanowiska słoneczne/suche lub zacienione/wilgotne ... przemyśl to ... macham z Wilczej :-)

      Usuń
  2. PrZecudnie! U nas tez gwiazda programu sa azalie, ktore rosna we frontowych ogrodach okolicznych domow i sa bajecznie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maj azaliami stoi !!! uwielbiam ich urodę, a jeszcze bardziej zapach !!!

      Usuń